Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Milyen fizetési módok vannak?

Vásárlásnál két fizetési módot tudunk jelenleg biztosítani: előutalást és a készpénzes fizetést. Üzletünkben lehetőség van készpénzes, illetve bankkártyás fizetésre is.


Ha nem megfelelő az áru minősége, vagy hibás és ezt később veszem észre, hány napon belül fogadják el a reklamációt?

Minden termékre 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, a törvényi előírásoknak megfelelően. Ennek érvényesítésének módjáról, illetve a kivételekről a „vásárlási információk” menüpont alatt részletes információkat talál. Amennyiben a termék hibás vagy hiányos, a vásárlástól számított egy hónapon belül.


Milyen napokon és hány órától várható a szállítás?

A szállítások munkanapokon, 8 és 17-óra között történnek.


Nem "szállították" ki az árut, pedig otthon voltam.

A szállítás útvonalát a sofőr határozza meg, azonban a szállítást csak és kizárólag abban az esetben kezdi meg, ha a szállítási címnél megadott telefonszámon az átvételt először egyeztetni tudja. Ha a megadott telefonszámon, és a címen senki nem elérhető, akkor a sofőr a kiszállítást egy későbbi időpontban újra megpróbálja összesen három alkalommal. Kérjük, ha lehetséges mobiltelefon számot adjon meg, így Önnek sem kell egész nap otthon várnia.


Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt árut?

A kiszállítások összesített statisztikája alapján a jelenlegi átlag 2-4 nap a megrendeléstől számítva. Mivel a legtöbb terméket raktárról szállítjuk a szállítási határidő lehet akár egy nap is. Sajnos a raktári kapacitás végessége miatt minden terméket nem tudunk készleten tartani.


Mi a garancia arra, hogy az van a dobozban, amit megrendeltem?

Számunkra fontos a vevő elégedettsége így nem engedhetjük meg magunknak, hogy mást szállítsunk, mint amit a vevő megrendelt. Amennyiben a mi hibánkból mást kap az ügyfél, abban az esetben a csere költsége minket terhel.